Film promocyjny możesz umieścić nie tylko na swojej stronie

Internet daje nam możliwość docierania do dużej grupy ludzi w krótkim czasie. Dlaczego więc ograniczać się do zamieszczania filmu na swój temat tylko na swojej stronie? Możliwości jest znacznie więcej – film możesz zamieścić na YouTube, Vimeo, Facebooku – jeśli tylko sprytnie i trafnie opiszesz swój film, będzie oglądany znacznie częściej niż wtedy, gdybyś zamieścił go wyłącznie na swojej stronie.

Dzięki wideo szybciej przekażesz informacje potencjalnym klientom

Siłą filmu promocyjnego jest fakt, że posługuje się komunikatem wizualnym i dźwiękowym naraz. Docieranie do świadomości widza tymi dwoma kanałami powoduje szybsze przyswajanie informacji, a tym samym, będziesz mógł szybciej przekazać klientowi informacje o sobie, nim ten zdąży się znudzić.

Użytkownicy internetu są leniwi

Czas, kiedy internauci godzinami czytali długie artykuły na stronach dawno już minęły. Dzisiaj więcej niż 5 linijek tekstu jest co najmniej zniechęcających, dla niektórych wręcz odstraszających. Film jest wygodny – jedno kliknięcie i informacje same spływają z ekranu.

Filmy przyciągają i zwracają uwagę

Statystyki nie kłamią – filmy mają wyższy współczynnik klikalności w wyszukiwarce Google niż jakikolwiek inny rodzaj zawartości. Co więcej, Google promuje YouTube kładąc większy nacisk na wyświetlanie filmów odpowiadających na zapytanie, niż obrazów.

Internauci oczekują wideo

Dzisiaj film promocyjny zamieszczony na Twojej stronie lub kanale YouTube jest standardem, którego oczekują klienci. Unikatowa treść zawsze jest w cenie, ale ilość materiału filmowego wrzucanego do sieci mówi sama za siebie: w ciągu jednej minuty na serwery YouTube uploadowanych jest aż 70 godzin materiałów wideo!

Łatwiej o perswazyjny komunikat

dzięki audiowizualnemu charakterowi nie tylko łatwiej pochwycisz uwagę odbiorcy, ale także będziesz mógł skutecznie nią pokierować, dla osiągnięci zamierzonego celu, jakim jest sprzedaż, lub kontakt z Tobą!

Film zwiększa zainteresowanie Twoją witryną

ponownie, statystyki są jednoznaczne – strony, na których dostępny jest film zatrzymują uwagę odbiorców na średnio 7 minut dłużej, niż strony bez zawartości audiowizualnej. Minimalny zysk dla Ciebie jest taki, że przez 7 minut dłużej klient będzie miał w zasięgu Twoje logo. A zysk maksymalny? Cóż, to już zależy tylko i wyłącznie od Ciebie i oferowanych usług!

Budowanie zaufania

Odbiorcy rozumieją to dosłownie – jeśli inwestujesz swoją energię i pieniądze w spot reklamowy, to znaczy, że traktujesz swój biznes poważnie. Potencjalni klienci postrzegają Cię jako dużą firmę z solidnymi fundamentami, a tym samym liczą na fachową i bezproblemowa obsługę i wysoką jakość usług.

Trwałość przekazu

Film promocyjny, który umieścisz w sieci jest znacznie trwalszy niż jakakolwiek reklama. Ta zwykle wykupiona jest na określony czas, bądź zwyczajnie przemija. Twój film promocyjny umieszczony w sieci pozostanie w niej tak długo, dopóki sam go nie usuniesz. To jak wykupienie reklamy bezterminowo!

Spojrzenie z bliska

Wideo produktowe, które opisuje cechy produktu i pozwala klientom przyjrzeć się mu z bliska, ma nieocenioną moc. Każdy z nas kupując produkt woli przed zakupem dokładnie mu się przyjrzeć, ocenić jego właściwości, jakość i wartość użytkową. Sklepy internetowe niestety nie dają tej możliwości. Nakręcenie nawet krótkiego filmu o produkcie w Twoim sklepie pozwoli klientom poznać produkt bliżej, zobaczyć jego działanie i tym samym ułatwi im podjęcie decyzji. Jeśli nie wierzysz, to sprawdź jak funkcjonują największe sklepu internetowe z gadżetami elektronicznymi – wszystkie mają recenzje wideo swoich produktów! Obawiasz się, że klienci uznają takie recenzje za stronnicze? Być może tak się stanie – ale to co zobaczą pozwoli im wyrobić sobie własną opinię o produkcie lepiej niż same zdjęcia!

Zwiększanie zasięgu za pomocą sieci społecznościowych

Jeśli promujesz swój biznes na Facebook’u, możesz być pewien, że posty zawierające filmy cieszą się większym zainteresowaniem niż tekstowe lub obrazkowe. To przekłada się na większą ilość udostępnień, a tym samym Twój post (i Twoją markę) pozna więcej osób.

Unikalne i ekskluzywne artykuły
na Twój adres e-mail

Zapisz się do newslettera aby być na bieżąco