Identyfikacja wizualna firmy


Identyfikacja wizualna

Jak sama nazwa wskazuje, identyfikacja wizualna służy do identyfikowania Twojej firmy za pomocą zmysłu wzroku. To coś więcej niż logo, choć siłą rzeczy oscyluje wokół grafiki i kolorystyki logotypu. Spójrzmy na popularne firmy, marki i produkty – często są z nimi bardzo ściśle powiązane określone barwy oraz desenie. Najbardziej znane światowe marki niemal „przywłaszczyły” sobie niektóre układy kolorystyczne lub jakieś kształty. Biały szlaczek na czerwonym tle kojarzy się prawie wszystkim ludziom naszej planety z pewnym gazowanym napojem… Światowy sukces to oczywiście duże wyzwanie, ale Ty możesz zacząć od tego, że Twoje barwy staną się rozpoznawalne w Twojej miejscowości. Potem w województwie… Musisz jednak pamiętać, że:

Elementy identyfikacji wizualnej są jak talia kart!


  • LOGO – to as!
  • Twoje barwy – muszą być silne jak trumf, kozyr, atu!
  • Krój pisma – odpowiednio dobrany, będzie jokerem!
  • Wizytówki, papier firmowy, koperty – to Twoje figury!

Mając na ręku dobre karty możesz licytować wysoko. Posiadając starannie i konsekwentnie opracowane elementy identyfikacji wizualnej firmy stajesz się rozpoznawalnym zjawiskiem na rynku. Zaczynasz grę o coraz wyższe stawki…

PIRSUMMEDIA – kreowanie wizerunku firmy!


Identyfikacja wizualna

Jak sama nazwa wskazuje, identyfikacja wizualna służy do identyfikowania Twojej firmy za pomocą zmysłu wzroku. To coś więcej niż logo, choć siłą rzeczy oscyluje wokół grafiki i kolorystyki logotypu. Spójrzmy na popularne firmy, marki i produkty – często są z nimi bardzo ściśle powiązane określone barwy oraz desenie. Najbardziej znane światowe marki niemal „przywłaszczyły” sobie niektóre układy kolorystyczne lub jakieś kształty. Biały szlaczek na czerwonym tle kojarzy się prawie wszystkim ludziom naszej planety z pewnym gazowanym napojem… Światowy sukces to oczywiście duże wyzwanie, ale Ty możesz zacząć od tego, że Twoje barwy staną się rozpoznawalne w Twojej miejscowości. Potem w województwie… Musisz jednak pamiętać, że:


Elementy identyfikacji wizualnej są jak talia kart!

Identyfikacja wizualna


  • LOGO – to as!
  • Twoje barwy – muszą być silne jak trumf, kozyr, atu!
  • Krój pisma – odpowiednio dobrany, będzie jokerem!
  • Wizytówki, papier firmowy, koperty – to Twoje figury!

Mając na ręku dobre karty możesz licytować wysoko. Posiadając starannie i konsekwentnie opracowane elementy identyfikacji wizualnej stajesz się rozpoznawalnym zjawiskiem na rynku. Zaczynasz grę o coraz wyższe stawki…

PIRSUMMEDIA – kreowanie wizerunku firmy!

Identyfikacja wizualna

Projektowanie logo

Filmy o Zorro można lubić, a można też ich nie lubić. Nie zmienia to faktu, że postać kalifornijskiego mściciela znana jest pod każdą szerokością geograficzną, a wycięta szpadą litera „Z” stała się… czym? Jednym z najbardziej rozpoznawalnych logotypów świata! Filmów o Zorro powstało już sporo i z pewnością będą powstawały nowe. Prawdopodobnie każdy będzie sukcesem kasowym, a jednym z czynników napędzających koniunkturę było i będzie słynne logo.

Logo to znak, w którym zamknięta jest magia produktu, marki lub całej firmy. Gdy produkt wyrobi sobie odpowiednią renomę, to już samo pojawienie się rozpoznawalnego logo przyciąga klientów, niczym ćmy do ognia. Ale nie zawsze logo musi nadążać za produktem. Czasem może być wręcz na odwrót: mądrze zaprojektowane logo potrafi być bardziej popularne od produktu i stać się główną siłą napędową sprzedaży. Przykładów nie trzeba daleko szukać: pewien browar, o lokalnym jeszcze wówczas statusie, obrał sobie za logo dostojne, puszczańskie zwierzę, które zrobiło zawrotną karierę, jako bohater telewizyjnych reklam.

I dochodzimy do konkluzji: projektowanie logo musi być bardzo dobrze przemyślane, przy czym myślenie musi podążać wieloma torami. Chcesz, aby Twoje logo pomogło Ci w zdobyciu serc klientów? Oto uniwersalny przepis:

 

  • logo musi być proste,
  • logo musi w prosty sposób działać na wyobraźnię,
  • logo musi najprostszą drogą trafiać do świadomości odbiorców,
  • logo musi się dobrze kojarzyć – po prostu :)

Tworzenie prostych rzeczy wbrew pozorom wcale proste nie jest… Ale jest pewien prosty sposób: zgłoś się do agencji PIRSUMMEDIA. Zaprzęgniemy nasze umysły i razem stworzymy TWOJE LOGO!

Projektowanie logo


Projektowanie logo

Filmy o Zorro można lubić, a można też ich nie lubić. Nie zmienia to faktu, że postać kalifornijskiego mściciela znana jest pod każdą szerokością geograficzną, a wycięta szpadą litera „Z” stała się… czym? Jednym z najbardziej rozpoznawalnych logotypów świata! Filmów o Zorro powstało już sporo i z pewnością będą powstawały nowe. Prawdopodobnie każdy będzie sukcesem kasowym, a jednym z czynników napędzających koniunkturę było i będzie słynne logo.

Projektowanie logo

Logo to znak, w którym zamknięta jest magia produktu, marki lub całej firmy. Gdy produkt wyrobi sobie odpowiednią renomę, to już samo pojawienie się rozpoznawalnego logo przyciąga klientów, niczym ćmy do ognia. Ale nie zawsze logo musi nadążać za produktem. Czasem może być wręcz na odwrót: mądrze zaprojektowane logo potrafi być bardziej popularne od produktu i stać się główną siłą napędową sprzedaży. Przykładów nie trzeba daleko szukać: pewien browar, o lokalnym jeszcze wówczas statusie, obrał sobie za logo dostojne, puszczańskie zwierzę, które zrobiło zawrotną karierę, jako bohater telewizyjnych reklam.

I dochodzimy do konkluzji: projektowanie logo musi być bardzo dobrze przemyślane, przy czym myślenie musi podążać wieloma torami. Chcesz, aby Twoje logo pomogło Ci w zdobyciu serc klientów? Oto uniwersalny przepis:


  • logo musi być proste,
  • logo musi w prosty sposób działać na wyobraźnię,
  • logo musi najprostszą drogą trafiać do świadomości odbiorców,
  • logo musi się dobrze kojarzyć – po prostu :)

Tworzenie prostych rzeczy wbrew pozorom wcale proste nie jest… Ale jest pewien prosty sposób: zgłoś się do agencji PIRSUMMEDIA. Zaprzęgniemy nasze umysły i razem stworzymy TWOJE LOGO!

Projektowanie logo
Projektowanie grafiki

Projektowanie grafiki

Projektowanie grafiki reklamowej nie ogranicza się do walorów technicznych, estetycznych czy artystycznych. Potrzebne jest jeszcze „to coś”. Dobra grafika reklamowa musi być MEDIALNA! Co to znaczy? Żeby za bardzo nie kombinować: musi być jak kij wsadzony w mrowisko :)

Pewien światowy producent napojów energetyzujących od lat stawia na prostotę, a jego reklamy telewizyjne są dość ekonomicznie realizowanymi kreskówkami. Ale te reklamy są MEDIALNE – tryskają dowcipem i czytelnym przekazem. A jak doskonale wiemy: najważniejszy jest efekt finalny.

Projektujemy:


  • logotypy
  • strony WWW,
  • kasetony oraz inne komponenty reklamy zewnętrznej (stand-upy, bilboardy etc.),
  • foldery reklamowe,
  • szyldy,
  • plakaty,
  • grafikę na samochody,
  • wszystko inne, co nie zostało jeszcze nazwane, ale możemy zrobić to jako pierwsi – dla Ciebie!

PIRSUMMEDIA – Projektowanie medialnej grafiki reklamowej!


Projektowanie grafiki

Projektowanie grafiki reklamowej nie ogranicza się do walorów technicznych, estetycznych czy artystycznych. Potrzebne jest jeszcze „to coś”. Dobra grafika reklamowa musi być MEDIALNA! Co to znaczy? Żeby za bardzo nie kombinować: musi być jak kij wsadzony w mrowisko :)

Pewien światowy producent napojów energetyzujących od lat stawia na prostotę, a jego reklamy telewizyjne są dość ekonomicznie realizowanymi kreskówkami. Ale te reklamy są MEDIALNE – tryskają dowcipem i czytelnym przekazem. A jak doskonale wiemy: najważniejszy jest efekt finalny.

Projektowanie grafiki

Projektujemy:


  • logotypy
  • strony WWW,
  • kasetony oraz inne komponenty reklamy zewnętrznej (stand-upy, bilboardy etc.),
  • foldery reklamowe,
  • szyldy,
  • plakaty,
  • grafikę na samochody,
  • wszystko inne, co nie zostało jeszcze nazwane, ale możemy zrobić to jako pierwsi – dla Ciebie!

PIRSUMMEDIA – Projektowanie medialnej grafiki reklamowej!

Projektowanie grafiki