Reklama internetowa

Promocja firmy w internecie

Znajdujesz się: Home | Reklama internetowa

Reklama firmy w internecie

Reklama firmy w internecie to bardzo szerokie pojęcie. Sprawą jednak bezdyskusyjną jest fakt, że bez internetu nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie już życia. Poprzez internet ludzie komunikują się ze sobą, zdobywają w nim informacje, oglądają filmy, słuchają muzyki, czytają książki. Najważniejszy jednak jest fakt, że użytkownicy szukają produktów i usług oraz kupują przez internet. Dlatego reklamy internetowe są tak ważne w biznesie.

Spójrz na statystyki. Badania przeprowadzone w 2016 roku przez Agencję We Are Social wskazują, że w Polsce z internetu korzysta już ponad 26 milionów ludzi co daje prawie 70% całkowitej naszej rodzimej populacji. W 2010 roku internautów było ok. 50%, czyli ponad 18 milionów społeczeństwa. Mamy więc do czynienia z ogromnym wzrostem a warto zauważyć, że wzrost ten jest coraz szybszy. W ostatnim tylko roku przybyło ich 10%, więc tyle co w poprzednich 5 latach. Co ciekawe, aż 51%, czyli już większość wejść do internetu pochodzi z urządzeń mobilnych. Czy uważasz, że wśród tych 26 milionów ludzi korzystających z internetu nie ma Twoich klientów? Jesteśmy pewni, że jednak są. Mało tego, jeśli chcą kupić jakikolwiek produkt, także Twój, to szukają go właśnie w internecie. Jeśli Cię tam nie ma, to klienci kupują produkty gdzie indziej. Spytasz gdzie? U Twojej konkurencji.

Promocja firmy w internecie
to pojęcie, na które składa się kilka czynników. Najważniejszymi z nich są:

Optymalizacja i pozycjonowanie strony. Oczywiście jak już taką stronę posiadasz. Jeśli jeszcze nie, to jak najszybciej zleć jej zaprojektowanie i wykonanie. Pozycjonowanie generuje ruch na Twoją stronę, więc klienci mogą dowiedzieć się o Twoich produktach i usługach. Pod pojęciem pozycjonowania mamy na myśli pojawianie się Twojej strony w wynikach wyszukiwania organicznego.

Social Media. Są to reklamy internetowe dystrybuowane poprzez platformy, które zrzeszają użytkowników dzięki którym komunikują się oni ze sobą i dzielą się informacjami. Dla Twojego biznesu to dobry kanał dystrybucji treści i doskonała promocja w internecie. Dzięki Social Media możesz dotrzeć do swoich istniejących i potencjalnych klientów i kreować swoją markę.
Najważniejszymi platformami Social Media to Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Snapchat, Linkedin i inne.

Email marketing to jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji i sprzedaży w internecie. Jeśli twoja strona wykazuje ruch to zamień odwiedzających Twoją stronę w subskrybentów. W ten sposób pozostaniesz w ciągłym kontakcie z osobami, które same wyraziły na to zgodę.
google adwords

Google AdWords. Kampanie takie to rodzaje reklamy internetowej, które wykorzystują linki sponsorowane. Jest to oczywiście oferta stworzona prze firmę Google.

Video marketing to rodzaj reklamy firmy w internecie, który wykorzystuje przekazywanie treści poprzez filmy. To jest kanał kontaktu z klientem notujący najwyższy wzrost zainteresowania, pozostawiając w tyle tradycyjne kanały. Dla przykładu użytkownicy Snapchatu oglądają dziennie średnio 10 mld filmów a Facebooka 8 mld.
reklamy internetowe

Najlepsze efekty można uzyskać poprzez łączenie kilku rodzajów reklamy internetowej uzyskując w ten sposób efekt synergii. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, jak to zrobić to skontaktuj się z nami.

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
533 002 001

ZAUFALI NAM

Zadowolenie Klientów oraz najlepsza jakość naszych usług i projektów to nasz najważniejszy cel.